Rapport fra Memomiles

Det afsluttende projekt på 3. semester (projekt 3.2) blev udarbejdet med afsenderen Handcraftedcph. Projektet skulle tage udgangspunkt i en juveler, og vi skulle i den forbindelse udarbejde en kampagne. Projektets omdrejningspunkt blev afsenderens håndlavede smykker på bestilling – og ordet “håndværk” var i særdeleshed i fokus her. I projektet var det et krav at en kendt blev inddraget – her valgte vi Emil Thorup da han med sit seneste iværksætterprojekt “HANDVÄRK” har meget tilfælles med både afsender og målgruppe. Kampagnen har til formål at lancere og reklamere for det nye subbrand “Original” som vi ligeledes udarbejdede i forbindelse med projektet.

I videoen her kan man se noget af idégenereringen

I denne video kan man se et mockup for hjemmesiden (prototype)

Her ses en prototype af vores reklamespot:

Logo til Original

logo original

Rapporten underbyggede det gode håndværk

Rapporten kan læses her:

Info om opgaven

Projekt 3.2 (afsluttende 3. semester opgave)
Tidsramme: 4 uger
Gruppe: Kamilla Faddersbøll, Maria Friis og Mathilde Wester
Mine roller: Grafisk design, video, opsætning, analyse, fotografering, planlægning
Karakter: 12
ECTS: 20
Virksomhed: Handcrafted Copenhagen