Det afsluttende projekt på 3. semester (projekt 3.2) blev udarbejdet med afsenderen Handcraftedcph. Projektet skulle tage udgangspunkt i en juveler, og vi skulle i den forbindelse udarbejde en kampagne. Projektets omdrejningspunkt blev afsenderens håndlavede smykker på bestilling – og ordet “håndværk” var i særdeleshed i fokus her. I projektet var det et krav at en kendt blev inddraget – her valgte vi Emil Thorup da han med sit seneste iværksætterprojekt “HANDVÄRK” har meget tilfælles med både afsender og målgruppe. Kampagnen har til formål at lancere og reklamere for det nye subbrand “Original” som vi ligeledes udarbejdede i forbindelse med projektet.

I videoen her kan man se noget af idégenereringen

I denne video kan man se et mockup for hjemmesiden (prototype)

Og her ses en prototype af vores reklamespot

Logoet til “Original” ser således ud

Det var den simple 3d stil – nu skulle idéen testes med tegnestilen:

Rapporten underbyggede kerneelementet “godt håndværk”

[lab_service_box]
[lab_service_box_content title="Info om opgaven" description="Projekt 3.2 (afsluttende 3. semester opgave) Tidsramme: 4 uger Gruppe: Kamilla Faddersbøll, Maria Friis og MW Karakter: 12 ECTS: 20 Virksomhed: Handcrafted Copenhagen Mine roller: Grafisk design, video, opsætning, analyse, fotografering, planlægning" el_class="portfolio"][/lab_service_box]

Rapporten kan læses her: